The Box verwelkomt Christo ten Veen: operationeel manager
The Box is een teamlid rijker. Christo ten Veen vervult sinds dit jaar de rol van operationeel manager. Echt een onbekende bij The Box is hij niet, vanwege zijn achtergrond binnen moederbedrijf Dimensio. In zijn rol binnen The Box ziet Christo mogelijkheden om de verbinding tussen de bedrijven van Dimensio verder op te zoeken.
Verder met ondernemen
Vanuit zijn bakkerij in Eerbeek, waar hij 25 jaar eigenaar van is geweest, is Christo uiteindelijk in de wereld van verpakkingen voor bakkerijen ‘gerold’. In 2022 begon hij bij Havelaar Verpakkingen, onderdeel van Dimensio. “Hier was ik accountmanager. Een leuke functie, maar ik miste uiteindelijk het ondernemen wel een beetje. Toen er een mogelijkheid vrijkwam bij The Box om als operationeel manager aan de slag te gaan, leek mij dat een mooie uitdaging. Momenteel houd ik me ook nog met sales bezig, maar ook met alle andere facetten binnen het bedrijf. Facilitaire zaken, marketing en ga zo maar door. Dat voelt weer echt als ondernemen.”
Bouwen op een sterk fundament
Christo hoopt in zijn nieuwe functie vooral voort te borduren op wat er bij The Box in zo’n 30 jaar tijd is neergezet. “De mensen binnen The Box zitten al jaren in het vak. Zij zijn degenen die alles weten van het bedrijf en de blikkenindustrie. Ik ben er om hen te faciliteren, om lijnen uit te zetten naar de toekomst en om me met bedrijfsmatige vraagstukken bezig te houden. Bijvoorbeeld met het verder verbinden van de bedrijven binnen Dimensio en het verder verduidelijken van de rol die The Box hierin speelt. Zo kan het team zich optimaal bezighouden met het bedienen van onze klanten.”
Meer mogelijkheden
The Box is sinds 2022 onderdeel van Dimensio, samen met verschillende andere bedrijven binnen de verpakkingsindustrie. Van zakken tot papieren tasjes, van dozen tot folie. Samen bieden de bedrijven een uitgebreid aanbod aan verpakkingen. “Dankzij de samenwerking onderling kunnen we een compleet assortiment bieden. Groot voordeel hiervan is dat je voor een bepaalde orderwaarde ook een waardevolle combinatie van verpakkingen kunt inkopen, in plaats van één verpakking in een grote oplage.”
Het mooie van blikken
In de markt van blikverpakkingen ziet Christo veel mogelijkheden. “Blikken zijn een prachtig product. Ze hebben een grote promotionele waarde en ook nog eens een duurzaam karakter. Er zijn kansen genoeg, zeker gezien we momenteel bezig zijn met nieuwe ontwerpen die perfect passen in de tijdsgeest en bij de behoeften van de markt.”
Met zijn ervaring en ondernemende mentaliteit kijkt Christo vol enthousiasme naar de toekomst bij The Box. Door verbindingen te versterken en nieuwe kansen te benutten, draagt hij bij aan groei en ontwikkeling.